Regulamin sklepu

Regulamin Sklepu Internetowego – DobrePiece.pl

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia usług
    drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu
    Internetowego DobrePiece.pl. Sklep prowadzi Lidia
    Kokoszka prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą PPH Kokoszka –
    Lotz Lidia Kokoszka wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej
    Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez
    Ministra Przedsiębiorczości i Technologii pod adresem ul. Boguszyn 77a,
    57-300 Kłodzko, NIP:8831004111, REGON:890302370, zwana dalej
    Sprzedawcą.
  2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
    1. adres poczty elektronicznej: dobrepiece.pl;
    2. pod numerem telefonu: +48 790 669 696.
  3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej
    DobrePiece.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i
    utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w
    każdej chwili.
  4. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą
    elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego
    użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do
    systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz
    pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By
    uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować
    właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w
    szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.

II. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Dni robocze
    – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo
    wolnych od pracy;
  2. Klient
    – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
    osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub
    jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy
    szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w
    ramach Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w
    Sklepie Internetowym;
  3. Kodeks Cywilny
    – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  4. Konto
    – przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą
    którego Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu
    Internetowego;
  5. Konsument
    – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
  6. Przedsiębiorca
    – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu
    cywilnego;
  7. Regulamin
    – niniejszy dokument;
  8. Towar
    – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest
    dostępny przy każdym z prezentowanych produktów;
  9. Umowa sprzedaży
    – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta
    pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
  10. Usługi
    – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą
    elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o
    świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  11. Ustawa o prawach konsumenta
    – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr
    827);
  12. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną
    – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  13. Zamówienie
    – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy
    sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

  1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem
    spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient,
    następujących minimalnych wymagań technicznych:

    1. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
    2. dostęp do poczty elektronicznej,
    3. przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej,
      Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej,
      Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1. lub nowszej,
    4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta,
    która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w
    Sklepie.
  3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez
      przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających
      lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    2. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego
      funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego
      oprogramowania lub urządzeń,
    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w
      ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej
      (spam),
    4. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla
      innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
    5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu
      Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
    6. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami
      obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa,
      postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania
      z sieci Internet.

IV. Usługi

  1. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie
    z bezpłatnych Usług, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na
    dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po
    dokonaniu rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i
    zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze
    stron Sklepu Internetowego. Umowa o świadczenie usługi polegającej na
    prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas
    nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta
    żądania usunięcia Konta lub skorzystania z przycisku „Usuń Konto”.
  3. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i
    promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach
    internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają
    łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  4. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego
    Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do
    zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu,
    może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego
    terminu wypowiedzenia.

V. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

  1. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w
    szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny,
    stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu
    Cywilnego.
  2. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe,
    wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na
    rynek polski.
  3. Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty
    elektronicznej.
  4. W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny
    na stronie internetowej Sklepu Internetowego, Zamówienie zostaje
    złożone Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi
    ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem
    Zamówienia. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta,
    jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Sprzedawca
    prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi
    oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej
    otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa sprzedaży.
  5. Złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem telefonu
    lub poprzez przesłanie wiadomości elektronicznej następuje w Dniach
    roboczych oraz godzinach wskazanych na stronie internetowej Sklepu
    Internetowego. W tym celu Klient powinien:

    1. podać w treści wiadomości elektronicznej kierowanej do Sprzedawcy
      nazwę Towaru spośród Towarów znajdujących się na stronie
      internetowej Sklepu i jego ilość,
    2. wskazać sposób dostawy i formę płatności spośród sposobów dostawy i
      płatności podanych na stronie internetowej Sklepu,
    3. podać dane potrzebne do realizacji Zamówienia, a w szczególności:
      imię i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz adres e-mail.
  6. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia, o którym mowa w pkt
    powyżej, podawana jest każdorazowo przez Sprzedawcę ustnie po
    skompletowaniu całości Zamówienia lub poprzez poinformowanie w drodze
    wiadomości elektronicznej wraz z informacją, że zawarcie przez Klienta
    Umowy sprzedaży pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony Towar, z
    tą chwilą zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
  7. W przypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca każdorazowo po
    złożeniu Zamówienia za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej
    przesyła Klientowi potwierdzenie warunków złożonego Zamówienia.
  8. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania przez Klienta, będącego
    Konsumentem (w odpowiedzi na potwierdzenie warunków Zamówienia
    przesłanych przez Sprzedawcę) wiadomości elektronicznej na adres poczty
    elektronicznej Sprzedawcy, w której Klient: akceptuje treść przesłanego
    Zamówienia i wyraża zgodę na jego realizację oraz akceptuje treść
    Regulaminu i potwierdza zapoznanie się z pouczeniem o odstąpieniu od
    Umowy.
  9. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej
    warunki, przesyłając je na adres poczty elektronicznej Klienta lub
    pisemnie na podany przez Klienta adres.
  10. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z
    Regulaminem.

VI. Dostawa

  1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej
    Polskiej oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w
    trakcie składania Zamówienia.
  2. Towary dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu w opisie Towaru informuje
    Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i
    jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Towaru.
  4. Termin dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w Dniach roboczych
    zgodnie z pkt. VII ppkt. 2.
  5. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dostarcza wraz z Towarem paragon
    albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.
  6. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres
    realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród
    przewidzianych.

VII. Ceny i metody płatności

  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie
    składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty.
  2. Klient może wybrać następujące metody płatności:
    1. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku
      realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi
      przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka
      dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek
      bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia).
  3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o
    terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W
    przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w
    zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do
    zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na
    podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

VIII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy

  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny
    poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do
    zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego
    upływem.
  2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze
    wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, który stanowi Załącznik nr 1
    do Regulaminu.
  3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie
    Towaru lub w przypadku Umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
  4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy
    przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta
    potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w
    przypadku:

    1. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za
      wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed
      rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
      Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
    2. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku
      finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które
      mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
    3. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar
      nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub
      służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający
      szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    5. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w
      zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie
      można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
      higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po
      dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie
      połączone z innymi rzeczami;
    7. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe,
      których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a
      których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i
      których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca
      nie ma kontroli;
    8. Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego
      przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli
      Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania
      Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne
      niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia
      od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych
      usług lub Towarów;
    9. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub
      wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym
      opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
      dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem
      Umowy o prenumeratę;
    10. Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;
    11. Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do
      celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii,
      usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi,
      sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub
      okres świadczenia usługi;
    12. Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na
      nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się
      za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od
      Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa
      odstąpienia od Umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest
    uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w
    stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu
    stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien
    nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony
    Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od
    dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci
    Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty
    dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu
    takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że
    Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie
    będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może
    wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili
    otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej
    odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej,
    chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.
  8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy
    zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie
    jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego
    dodatkowych kosztów.
  9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że
    Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.

IX. Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego
    Konsumentem, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art.
    556 – 576 Kodeksu Cywilnego.
  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie
    lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres PPH
    Kokoszka – Lotz Lidia Kokoszka, Boguszyn 77a, 57-300 Kłodzko, na adres
    poczty elektronicznej: sklep@dobrepiece.pl, numer telefonu +48 663 781
    198.
  4. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć
    reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód
    zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt.
    3.
  5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie
    do 14 dni.
  6. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej
    uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż
    w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem
    Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na
    adres: PPH Kokoszka-Lotz Lidia Kokoszka, Boguszyn 77a, 57-300 Kłodzko,
    na adres poczty elektronicznej: sklep@dobrepiece.pl, numer telefonu +48
    663 781 198.
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do
    korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie
    do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie
    Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w
    reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym
    zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

XI. Gwarancje

  1. Towary mogą posiadać gwarancję producenta, Sprzedawcy lub importera.
  2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i
    treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo
    prezentowana w opisie Towaru na stronach internetowych Sklepu.

XII. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości
    skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
    dochodzenia roszczeń:

    1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
      konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o
      rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
    2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora
      Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania
      mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między
      Klientem a Sprzedawcą;
    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między
      Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy
      powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji
      społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów
      (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
      Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym
      numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez
      Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email
      porady@dlakonsumentow.pl;
    4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej
      ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

XIII. Ochrona danych osobowych

Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, która
stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu.

XIV. Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa
    autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny
    internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do
    formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może
    następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a
    Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym
    zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania
    cywilnego.
  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a
    Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu
    ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
    przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą
    elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe
    przepisy prawa polskiego.
  5. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie
    poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu
    Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w
    życie. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o
    zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty
    elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14
    dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto
    Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest
    zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty
    poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku
    akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.